Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^můj pobyt tam byl kratší než ten váš ale v podstatě mám podobné vzpomínky a Portugalci ve mně zanechali stejný dojem-a někteří jsou fakt fešáci;-)

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že se vám v Portugalsku také líbilo a máte na Portugalce dobré vzpomínky. Já se úplně zamilovala a už se těším, až se tam zase jednou vrátím. :)

0 0
možnosti

Také to tak cítím a "Čarokrásné pobřeží Algarve", jak se jmenuje i jeden můj příspěvek s fotkami, mě opravdu okouzlilo. ☼

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda. Na váš článek se určitě podívám, zrovna v Algarve jsem nebyla. Ale zase jsem navštívila spoustu jiných míst a přesvědčila se, že toho je v zemi k vidění opravdu hodně! :)

0 0
možnosti

V prvni rade, DIKY, pani Sedova. Muj dik prichazi z pripomenuti minulosti me rodiny. Muj dedecek se krestnim jmenem jmenoval Amand. Tedy portugalske jmeno. Zemrel bojujici za Rakousko v WWI. Pridate-li prijmeni Lima (pilnik a take oblast krasne reky), tak neni o cem vice hovorit. I kdyz jsem Portugalsko nenavstivil. prozil jsem nekolik krasnych chvil v Brazilii. Stejne mluvici zeme, stejni lide. Pri mem veku, nevim zda budu mit, tuto zemi mich predku, moznost navstivit. Jeste jednou, dekuji.

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že se vám můj článek líbil. Snad se přece jenom ještě do Portugalska podíváte. Jsem přesvědčená, že byste byl nadšený. :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1019x
Jsem blonďaté melancholické stvoření, které miluje cestování, dobré jídlo a kvalitní spánek. Mám ráda poznávání nových kultur a lidí z různých realit, to je pro mě motorem energie a inspirace. O mých dobrodružstvích a zážitcích z cest se dočtete také na blogu: https://wanderingsloths.jimdo.com/

Seznam rubrik